Serwis

W przypadku awarii urządzenia należy:

1. Zgłosić usterkę na infolini serwisu LG: nr 801 801 054.

2. Konsultant na infolinii przekaże jaki jest najbliższy serwis dla miejsca, w którym jest siedziba Klienta lub miejsca, w którym jest uszkodzone urzadzenie.

3. Należy mieć przygotowane:

  • opis usterki
  • kopię faktury zakupu
  • podbitą i wypełnioną gwarancję przez Sprzedającego (w przypadku telewizorów komercyjnych, hotelowych ten wymóg nie musi być spełniony)
  • urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie aby było możliwe do przetransportowania przez Serwis

4. Wszelkie szczegóły obsługi serwisowej zostaną przekazane przez konsultanta na infolinii.

5. Wszystkie warunki obsługi serwisowej w okresie gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej dołączonej, w opakowaniu, do każdego urządzenia. Dla sprawnej obsługi serwisu gwarancyjnego należy przechowywać zarówno karty gwarancyjne, najlepiej podbite przez Sprzedającego i oryginalne opakowania.

W przypadku awarii urządzenia należy:

1. Zgłosić usterkę na infolini serwisu Philips: nr +48 22 203-03-27.

2. Konsultant na infolinii przekaże jaki jest najbliższy serwis dla miejsca, w którym jest siedziba Klienta lub miejsca, w którym jest uszkodzone urzadzenie.

3. Należy mieć przygotowane:

  • opis usterki
  • kopię faktury zakupu
  • podbitą i wypełnioną gwarancję przez Sprzedającego (w przypadku telewizorów komercyjnych, hotelowych ten wymóg nie musi być spełniony)
  • urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie aby było możliwe do przetransportowania przez Serwis

4. Wszelkie szczegóły obsługi serwisowej zostaną przekazane przez konsultanta na infolinii.

5. Wszystkie warunki obsługi serwisowej w okresie gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej dołączonej, w opakowaniu, do każdego urządzenia. Dla sprawnej obsługi serwisu gwarancyjnego należy przechowywać zarówno karty gwarancyjne, najlepiej podbite przez Sprzedającego i oryginalne opakowania.

W przypadku awarii urządzenia należy:

1. Zgłosić usterkę na infolini serwisu Veste:
toniszko@bwm-electronics.pl
BWM Electronics
Energetyczna 3
05-500 Piaseczno
Tel.: + 48 22 644 80 66
https://www.bwm-electronics.pl/

2. Konsultant na infolinii przekaże jaki jest najbliższy serwis dla miejsca, w którym jest siedziba Klienta lub miejsca, w którym jest uszkodzone urzadzenie.

3. Należy mieć przygotowane:

  • opis usterki
  • kopię faktury zakupu
  • podbitą i wypełnioną gwarancję przez Sprzedającego (w przypadku telewizorów komercyjnych, hotelowych ten wymóg nie musi być spełniony)
  • urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie aby było możliwe do przetransportowania przez Serwis

4. Wszelkie szczegóły obsługi serwisowej zostaną przekazane przez konsultanta na infolinii.

5. Wszystkie warunki obsługi serwisowej w okresie gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej dołączonej, w opakowaniu, do każdego urządzenia. Dla sprawnej obsługi serwisu gwarancyjnego należy przechowywać zarówno karty gwarancyjne, najlepiej podbite przez Sprzedającego i oryginalne opakowania.